Müşteri Hizmetleri: 0 (212) 545 64 64
SATIN ALDIĞIM ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSAM NASIL İADE EDERİM ?
Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.
“Cayma bildirimini 0212 545 64 64 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya yazılı bildirimde bulunarak yapabilirsiniz.”
Cep telefonu, notebook, televizyon, tablet, oyun konsolu gibi ürünlerinde “kurulum sağlandıktan” sonra cayma hakkında bulunulamaz.
Yazılım ürünlerini iade edebilir miyim ?
Yazılımlar kesinlikle iade alınmamakta veya değişimi yapılmamaktadır.
Sarf malzemelerinde iade süreci nedir ?
Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmamaktadır.
Cep telefonu siparişlerinde ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşteri ürünün kutusu içerisinde yer alan yetkili servislere başvurmalıdır.
Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım ?
Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz. Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayınız. Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda lütfen 0212 545 64 64 numaralı telefonu arayarak satış yetkilisine bilgi veriniz. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Nethouse Bilgisayar Sistemleri Paz. San. ve Tic. A.Ş sorumlu değildir.
Cep telefonu siparişlerinde ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, müşteri ürünün kutusu içerisinde yer alan yetkili servislere başvurmalıdır.
Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım ?
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Nethouse Bilgisayar’a ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.
Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki – üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, Nethouse Bilgisayar’ın herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.