SIK SORULAN SORULAR

Satın almaya karar verdiğiniz ürünleri sepetinize atın. Bu işlem için ilgili ürünün detay sayfasında “Sepete Ekle” butonuna tıklamanız yeterlidir. Sepetinizde bulunan ürünlerle ilgili sayfa açıldığında sipariş ettiğiniz ürün adedi ile ilgili değişiklik yapabilirsiniz. Adedi artırmanız halinde toplam borcunuzu görüntülemek için “Miktarı Güncelle” butonuna tıklayabilirsiniz. Sepetinizdeki ürünlerden birini almaktan vazgeçmeniz halinde sepetinizde yer alan ürünün yanında yer alan “Sil” butonuna tıklayarak ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz. Alışverişe devam etmek istiyorsanız “devam et” linkine, sepetinizdekileri satın almak istiyorsanız, ödeme şeklinizi seçerek; “Satın Almaya Geç” butonuna basabilirsiniz. Bu işlemi yaptıktan sonra müşteri giriş sayfasına yönleneceksiniz. Sitemize önceden üye olmuş iseniz, “Daha önceden üye olmuştum” seçeneğini işaretleyip şifrenizi giriniz. Sitemize üye değilseniz, e-postanızı girerek “Yeni Müşteriyim” seçeneğini işaretleyerek fatura/teslimat adresinizi girmeniz gerekmektedir. Fatura adresi ve gönderim adresi aynı adres değilse çıkan ekranda değişiklik gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme bilgilerinizi de girdikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilir veya sipraişinizde değişiklik yapmak için “Siparişimde değişiklik yapmak istiyorum” butonuna basabilirsiniz. Onay butonuna tıklamanızla siparişinizin onaylandığına dair bir sayfa açılacak ve sipariş numaranız verilecektir aynı zamanda siparişinizle ilgili detaylı bilgilendirme yazısı e-posta adresinize gönderilecektir.

Nethouse, Paynet ve Banka Entegrasyonu ile çalıştığından güvenle alışveriş sağlayabilirsiniz.

Sitede tüm ürünlerin fiyatları KDV Dahil olarak yayınlanmaktadır.

Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 2 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin İstanbul'a uzaklığına göre de kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır. Yurtiçi Kargo firması ile siparişiniz kargolanmaktadır. Siparişinizde bir gecikme yaşanması durumunda size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir.

Nethouse'da satılan her ürün en az 2 yıl olmak üzere ithalatçı veya üretici firma garantisindedir.

Sitemizde satılan ürünlerin tamamı garantilidir. Anasayfa üzerinde bulunan Arıza Formu linkini kullanarak başvuruda bulunabilirsiniz.Satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanırsa, ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis taradından tamir edilir. Yetkili servis bulunmaması halinde, ürün, tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya gönderilir. Nethouse, ürün tamiri yapmamakta, sadece gönderilen arızalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmektedir. Hızlı sonuç için, öncelikle yetkili servislere başvurmanızı öneririz. Ürünün yetkili servise gönderimini bizim aracılığımız ile yaptırmak istiyorsanız, ürünü göndermeden önce aşağıdaki link aracılığı ile arıza formunu doldurunuz: Arıza / İade Formu Tarafımızdan onaylanmadan ürünü göndermemelisiniz. Ürünle birlikte, Faturayı ve Garanti Belgesi'ni göndermeyi unutmayınız.

Siparişiniz Nethouse'a ulaştığında otomatik sipariş onay mesajı üyelik bilgilerinizde vermiş olduğunuz e-posta adresinize gönderilecektir. Ayrıca vermiş olduğunuz siparişi Nethouse anasayfasında yer alan Siparişlerim bölümünden izleyebilirsiniz.

Vermiş olduğunuz siparişinizi, ürün tarafımızdan kargoya verilmeden önce İletişim Formu aracılığıyla bilgi vererek iptal edebilirsiniz.

Faturalarınız, siparişlerinizle birlikte teslim edilmektedir. Faturanızın kopyası mutlaka size gelen kargo kutusunun dışındaki şeffaf kargo zarfının içerisinde bulunmaktadır. Siparişinizin doğrudan toptancısından kargolanması söz konusuysa faturanız tarafınıza ayrıca kargolanacaktır.

Siparişinizi verirken, alışveriş formunda fatura adresini ve teslimat adresini ayrı ayrı belirtebilirsiniz.

Nethouse'da yer alan ürünler için stok tutulmamaktadır. Ürünler siparişiniz üzerine ana toptancılardan tedarik edilmektedir. Her ne kadar ürün listeleri sürekli güncel tutulsa da sipariş etmiş olduğunuz bazı ürünler tedarikçi firmaların stoklarında tükenmiş olabilir. Böyle bir durum sözkonusuysa tarafınıza derhal bilgilendirme yapılacaktır.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar

TÜKETİCİ'nin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren on dört (14) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI'ya bu hakkın kullanıldığının faks veya elektronik posta veya taahhütlü mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ürünün kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar görmemiş ve ürüne ait etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden yedi (7) gün içinde ürün bedelinin ALICI'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur.

a) Banka, sigorta ile ilgili, b) Otomatik satış makineleri vasıtasıyla akdedilen, c) Halka açık jetonlu telefonlar vasıtasıyla akdedilen, d) Açık arttırma yolu ile akdedilen, e) Gıda, içecek ve günlük tüketim için tüketicinin evine veya işyerine düzenli olarak sağlanan malların tedariki ile ilgili, f) Sağlayıcının üstlendiği, barınma, ulaşım, yemek tedariki, sportif ve kültürel faaliyetler ve eğlence hizmetlerini özel bir günde veya sürede tedarik etmesine ilişkin hükümler içeren, sözleşmelere uygulanmaz.

Size gelen mail deki "Bülten almak istemiyorsanız tıklayın" linkine tıklayınız.

İletişim Formunu doldurarak Müşteri Hizmetlerimiz'e ulaşabilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR