Satın Aldığım Üründen Memnun Kalmazsam Nasıl İade Ederim?

Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde, ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Buna istinaden;

‘’Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Aynı zamanda ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.’’

‘’Cayma hakkında kapsamında kullanılmayacak ürünler ve işlemler hakkında daha detaylı bilgi satış sözleşmenizde bulunmaktadır.’’

Cayma hakkınızı kullanmak için  0850 305 25 90 numaralı çağrı merkezimizi arayıp iletisim @nethouse.com.tr adresimize e posta göndererek cayma bildirimi yapmanız gerekmektedir.

Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz.

Cayma bildirim işleminizi tamamladıktan sonra dilerseniz ürünü kargo ile merkez adresimize gönderebilir ya da size en yakın mağazamıza teslim edebilirsiniz.

Kargo ile gönderim için; ürünün kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aksesuarlarıyla birlikte Mng kargo aracıyla faturanızın üzerinde yazan depo adresimize anlaşma koduyla gönderebilirsiniz.

Yazılım ürünlerini iade edebilir miyim?

Yazılım ürünleri kesinlikle iade alınmamakta veya değişimi yapılmamaktadır.

Sarf malzemelerinde iade süreci nedir?

Sarf malzemelerinde, ambalajı açılmış ürünler iade alınmaz. Eğer ürünün ambalajı açılmamışsa iade edebilirsiniz. Yazıcı, iade ve değişim işlemlerinde sarf malzemesi olan kartuş veya toner açılmış ise; kartuş veya toner bedeli düşülerek iade veya değişim işlemi yapılır.

Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Ürününüzün teslimat sırasında kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz.

Ürününüzün eksik, hasarlı veya ambalajının bozuk çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almadan geri gönderiniz.

Siparişi teslim almadığınız durumlarda  0850 305 25 90

numaralı çağrı merkezimizle iletişime geçerek bilgi vermeniz halinde yeni ürün çıkışı işlemleriniz derhal başlatılacaktır.

‘’ Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Nethouse Bilgisayar Tic Ltd Şti sorumlu değildir.’’

Ürün iade sürecinden sonra ödediğim ücreti nasıl geri alırım?

İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ilgili ürün Vatan Bilgisayar'a ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli alışveriş yaptığınız hesaba iade edilecektir.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç genel bir uygulama olup, Vatan Bilgisayar’ın herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kredi ile yapmış olduğum alışverişi nasıl iade edebilirim?

 

Henüz ürün çıkışı yapılmayan siparişinizle ilgili iptal/iade talebinde bulunduğunuzda, tarafımızdan banka kanalı ile iptal/iade işlemi gerçekleştirilecek ve mail yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. Ürün teslimi yapılmış işlemler için genel iade süreci geçerli olacaktır, işlem tutarı hesabınıza havale edildikten sonra kredi iptal başvurusunu bankanıza yapabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR